خريد فروش اجاره املاك
دامنه قیمتی واحدهای مسکونی معامله شده

خبر داغ به نقل از دنیای اقتصاد در رابطه با دامنه قیمتی واحدهای مسکونی معامله شده در تهران می نویسد. با توجه به رکود حاکم بر بازار مسکن و کاهش حجم خرید و فروش املاک مسکونی و معاملات ملکی، انتظار فروش زیر قیمت واحدهای مسکونی در مناطق مختلف از تهران، انتظار دور و غیر قابل دسترسی نمی باشد.

آمار رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن نشان می دهد بیش ترین سهم معاملات ملکی در خرید و فروش آپارتمان های مسکونی و املاک مسکونی در تهران، مربوط به آپارتمان های با قیمت متوسط متری 3 میلیون تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

این املاک مسکونی با دامنه قیمتی بیان شده، سهم 7/11 درصدی در معاملات ملکی بازار مسکن تهران را داشته اند. رتبه بعدی در حجم خرید و فروش آپارتمان مسکونی تهران در اسفند سال 95، مربوط به رنج قیمتی 2 میلیون و 500 هزا تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان می باشد. این دامنه قیمت آپارتمان های مسکونی 2/11 درصد از حجم معاملات ملکی تهران را به خود اختصاص داده اند.

املاک مسکونی با قیمت متر مربعی 3 میلیون و 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان، سهم 9/9 درصدی از بازار معاملات ملکی را از آن خود نموده است.

آمار خرید و فروش بازار معاملات ملکی در سال 1395 نشان از آن دارد که آپارتمان های مسکونی پایتخت به دلیل رکود چند ساله ی حاکم بر مسکن، با قیمت زیر قیمت پیش بینی شده برای هر منطقه معامله گردیده است. به طوری که 4/58 درصد از واحدهای مسکونی در تهران با قیمت زیر قیمت بازار معاملات ملکی خرید و فروش شده است.

کلمات کلیدی: آمار رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن، بیش ترین سهم معاملات ملکی در خرید و فروش آپارتمان های مسکونی، املاک مسکونی در تهران، معاملات ملکی بازار مسکن تهران، حجم خرید و فروش آپارتمان مسکونی، آمار خرید و فروش بازار معاملات ملکی، رکود چند ساله ی حاکم بر مسکن، واحدهای مسکونی


جمعه اول 2 1396
(0) نظر
برچسب ها :
X