خريد فروش اجاره املاك
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان

در شهرک اکباتان، قیمت رهن واجاره آپا رتمان، با توجه به نوع آپارتمان و یا ملک مورد نظر تعیین می شود. در حالت کلی، قیمت رهن آپارتمان در این منطقه تهران، حدود متری 1 میلیون تومان است. چند نمونه آپارتمان های موجود، اخیرا جهت رهن و اجاره معرف شده است که در ذیل، به آن اشاره می شود.

رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان، با متراژ 65 مترمربع، با کلیه امکانات، با قیمت 20 میلیون تومان رهن و اجاره ماهیانه 1 میلیون و 400 هزار تومان می باشد.

رهن کامل آپارتمان در شهرک اکباتان، با متراژ 141 مترمربع، 1 خوابه، با کلیه امکانات، با قیمت 150 میلیون تومان رهن می باشد.

رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان، با متراژ 65 مترمربع، با کلیه امکانات، با قیمت 25 میلیون تومان رهن و اجاره ماهیانه 1 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان، با متراژ 135 مترمربع،3 خوابه، با کلیه امکانات، با قیمت 20 میلیون تومان رهن و اجاره ماهیانه 2 میلیون و 600 هزار تومان می باشد.

رهن و اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان، با متراژ 66 مترمربع، با کلیه امکانات، با قیمت 30 میلیون تومان رهن و اجاره ماهیانه 1 میلیون و 500 هزار تومان، با امکان دسترسی بسیار نزدیک به مترو، می باشد.

کلمات کلیدی: رهن و اجاره آپارتمان، رهن کامل آپارتمان، آپارتمان در شهرک اکباتان، قیمت رهن و اجاره، قیمت رهن آپارتمان


پنج شنبه جهاردهم 11 1395
(0) نظر
برچسب ها :
X