خريد فروش اجاره املاك
سه دسته کلی برای 2.5 میلیون خانه خالی در ایران

اقتصاد آنلاین در رابطه با تعداد خانه های خالی در کشور و واحدهای مسکونی موجود در ایران صحبت می کند و آنها را در سه دسته بندی بزرگ می گذارد. وجود 2.5 میلیون خانه خالی و ملک مسکونی خالی از سکنه در کشور، می تواند پیامدهای زیادی در پی داشته باشد.

براساس این دسته بندی برای واحدهای مسکونی خالی از سکنه، دسته ی اول مربوط به خانه های خالی و آپارتمان های مسکونی لوکس می شود که تقاضا برای تهیه و خریداری آنها به شدت پایین می باشد. آپارتمان های مسکونی لوکس که اغلب در شمال تهران قرار دارند و نمی توانند جذابیتی برای اقشار حتی متوسط جامعه داشته باشند. قدرت خرید این خانه های لوکس تنها برای اقشار محدودی از جامعه امکان پذیر می باشد.

دسته دوم خانه های مسکونی خالی از سکنه، با رویکرد احتکارانه ساخته شده اند. رفتاری که در گذشته در بازار املاک مشاهده می شده است. برخی املاک مسکونی در زمان های اوج قیمت بازار ملک مسکونی و صنعت ساختمان به بازار عرضه شده اند.

دسته سوم از آپارتمان های مسکونی خالی از سکنه، مربوط به خانه های در شرف اتمام ساخت و ساز می باشد. خاننه های مسکونی و آپارتمان های مسکونی ساخته شده که سازندگان مسکن و مالکان ملک مسکونی منتظر فروش آنها هستند و در انتظارمشتری خوب برای خریداری این واحدهای مسکونی می باشند.

کلمات کلیدی: تعداد خانه های خالی در کشور، واحدهای مسکونی موجود در ایران، ملک مسکونی خالی از سکنه، آپارتمان های مسکونی لوکس، خانه های مسکونی خالی از سکنه، اوج قیمت بازار ملک مسکونی و صنعت ساختمان، خانه های در شرف اتمام ساخت و ساز


جمعه اول 2 1396
(0) نظر
برچسب ها :
X