خريد فروش اجاره املاك
قیمت نهایی مسکن مهر در سال گذشته قابل تغییر نیست

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، از پروژه های مسکونی مسکن مهر و قیمت واحدهای مسکونی آن صحبت می کند. این گزارش در پی پیامدها و درخواست هایی است که برخی از پیمانکاران مسکن مهر در رابطه با افزایش قیمت واحدهای مسکونی داشته اند.

چندی پیش با طولانی شدن روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی مسکن مهر، خبر از افزایش قیمت احتمالی واحدهای مسکونی داده شد. این مهم در حالی اتفاق می افتد که مالکان مسکن و خریداران ملک مسکونی چند بار افزایش قیمت آپارتمان های مسکونی خود را شاهد بوده اند و دیگر توان پرداخت اضافه برای تحویل آپارتمان مسکونی خود را ندارند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، بیان نمود: با توجه به اینکه پروژه مسکونی مسکن مهر در شهرهای جدید در حال تکمیل می باشد، قیمت نهایی پروژه های مسکونی در سال گذشته مشخص شده است. افزایش قیمت برای واحدهای مسکونی مسکن مهر در سال 96 نداریم.

در نتیجه افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر که توسط رسانه های مختلف بیان شده بود تکذیب گردید و هیچ افزایش قیمتی برای این املاک مسکونی تایید نشد. افزایش وام مسکن و تسهیلات ملک مسکونی از 30 به 40 میلیون تومان کمک بزرگی به روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی کرده است. در نتیجه افزایش قیمت برای این واحدهای مسکونی وجود نخواهد داشت.

وی اعلام نمود: هیچ پیمانکاری حق مطالبه بدون هماهنگی با شرکت عمران از متقاضان خرید مسکن را ندارد و این کار بر خلاف قانون تعیین شده می باشد.

کلمات کلیدی: افزایش قیمت احتمالی واحدهای مسکونی، مالکان مسکن و خریداران ملک مسکونی، قیمت آپارتمان های مسکونی، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، پروژه مسکونی مسکن مهر، قیمت نهایی پروژه های مسکونی، واحدهای مسکونی مسکن مهر، افزایش وام مسکن و تسهیلات ملک مسکونی، روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی


جمعه اول 2 1396
(0) نظر
برچسب ها :
X