خريد فروش اجاره املاك
کمبود مسکن برای تقاضای مصرفی خانه
 به گزارش وبلاگ خرید فروش اجاره املاک

آمارهایی که وجود دارند نشان می دهند که تعداد واحدهای مسکونی و خانه های خالی اگرچه که زیاد است اما در حدود 1.39 میلیون مسکن در بخش تقاضای مصرفی وجود دارد. اگرچه که تعداد زیادی واحدهای مسکونی خالی در کشور وجود دارد اما به هر ترتیب تعداد زیادی از افراد در خانه های مسکونی غیر استاندارد و نامناسب در مناطق شهری در حال زندگی می باشند.

تقاضای مصرفی برای خانه برای آن دسته از متقاضیانی می باشد که خانه را برای سکونت می خواهند نه این که از آن به عنوان یک سرمایه استفاده کنند و یا این که بخواهند آن را خریداری کرده و اجاره بدهند. به هر صورت برای بسیاری از افراد تقاضا برای تهیه خانه های مناسب وجود دارد.

اگرچه خانه های کلید نخورده خالی زیاد هستند اما بسیاری از این واحدهای مسکونی خالی گران قیمت بوده و یا دارای شرایط واگذاری مناسب نمی باشند از این رو این خانه ها برای بسیاری از افراد مناسب نمی باشد و بودجه کافی برای خرید این گونه از واحدهای مسکونی را ندازند.

به هر حال با وجود این که اقشاری از جامعه در خانه های لوکس و با متراژ بالا زندگی می کنند برای بسیاری از افراد تامین مسکن حتی با متراژ بسیار پایین و کوچک یک تقاضای مهم به شمار می رود.

بسیاری از متقاضیان مصرفی برای خانه هایی با متراژ کوچکتر و قیمت مناسب تر اقدام می نمایند تا قیمت معامله و خرید این گونه از واحدهای مسکونی کمتر باشد تا در نهایت بتوانند یک خانه خوب را با شرایط مناسب و خوب و امکانات معمولی و قیمت مناسب خریداری نمایند.

کلمات کلیدی: خانه کوچک، خانه خوب و مناسب، خانه های لوکس، تامین مسکن، واحدهای مسکونی خالی، خرید واحدهای مسکونی، خانه های کلیدنخورده، تهیه خانه مناسب، خانه های خالی، خانه های مسکونی


چهارشنبه جهاردهم 4 1396
(0) نظر
برچسب ها :
X