خريد فروش اجاره املاك
پایان اعطای تسهیلات 150 میلیونی به تولیدکنندگان آپارتمان

چندی پیش بت شکن، مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد چون در آستانهی رونق مسکن و خارج شدن از رکود بازار املاک هستیم بنابراین برای تولیدکنندگان مسکن تسهیلاتی بدون نیاز به سپردهگذاری اعطا میشود.

وی تصریح کرده بود که این تسهیلات در اصل متعلق به طبقات کمدرامد و ساخت آپارتمانهای زیر 80 متر میباشد و در صورتی که سازندگان انبوه مسکن از تکنولوژیهای روز ساختمانی استفاده کنند و یا رویهای بکار ببرند که در مصرف انرژی صرفهجویی شود میتوانند از وامهای 150 میلیونی برای ساخت هر واحد آپارتمانی استفاده کنند.

ایشان عنوان کردند برای تولیدکنندگان مسکن حدود صدهزار فقره تسهیلات درنظر گرفته شده بود که تا کنون به صدوچهارهزار واحد آپارتمان این تسهیلات پرداخت شده است. اما  یکی از اعضای کتنون تولیدکنندگان مسکن و آپارتمان اظهار کرد که بانک مسکن پرداخت وام و تسهیلات ساخت مسکن بدون سپردهگذاری را پایان داده است.

این عضو کانون انبوهسازان ادعا کرد بانک مسکن اعطای این تسهیلات را با شرط سپردهگذاری پرداخت میکند. و همچنین بانک به شرکتهای تولیدکنندهی مسکن که قرارداد بستهاند، ابلاغ کرده است که در سال جاری امکان اعطای تسهیلات وجود ندارد و به سال آینده موکول شدهاست.


چهارشنبه چهارم 12 1395
(0) نظر
برچسب ها :
X